Gonciii Sadece oksijen tedavisi alıyorsa bu güzel bişey . Antibiyotik başlandı mı ?
Bebekler doğum aşamasında anne karnındaki suyu ciğerlerinden tam anlamıyla atamazlar buda SPO2 ⬇️ (oksijen) düşüklüğüne yol açar . Bunuda dışardan O2 ile destekleriz. Üzüntünüzü anlıyorum fakat korkulacak bir durum olmadığını bildirmek isterim. Evde bir sıkıntı olmasındansa orda güvende olması sizin adınıza daha iyi olur. Fakat sizdeki İYE bebeğede geçtiyse ve antibiyotik tedavisine başlandıysa 7-10 gün yatabilir onun dışında sürec yine stabil ilerler. Geçmiş olsun 💐