Kızlar merhabalar bugün 40 haftalık oldum. Sabah her zamanki gibi bir akıntı geldi ama hafif pembeydi rengi. Normalde akıntım daha beyazdır. Sizce bu nişan mı ? Nette baktıklarım daha katı kıvamkıydı o kadar çok değil bi peçeteye silinecek kadardı. Birde hafif bel ve kasık ağrım da var şayet nişansa bi 3 4 gün içinde bebiş gelir mi ?