Selam arkadaşlar bugün doktora gittim karından ultrason ile baktı. Normalde adetime göre bugün 6 haftalık olması gerekiyor ama kese tam 5 haftalık çıktı. Doktor 5 haftalık 1.16 cm gelişimi iyi geç döllenme olabilir dedi takip edelim iki hafta sonra gel dedi. Sizce normal mi. Lütfen yardımcı olur musunuz