damla74 Bugün 4+6 kontrole gittim kese gözükmüyor cuma günü tekrar gel bakalım dediler nedense endişelenmeye başladım daha önce 11 haftalık sağlıksız gebeliğim var sizler kaçıncı günde gördünüz keseyi
bierkekbikiz damla74 5+5 ken belli belirsiz gördüm kiloylada alakalı göbek bölgeniz yaglıysa daha gec gorunebilir korkmayın daha haftanız erken
damla6565 4 haftalıkkta gittim bir şey göremedik tam 6 haftalıkken gittim kese, bebek ve kalp atışını aynı anda gördüm☺️ tavsiyem düşük riskiniz herhangi bir leke yoksa 6. veya 7.haftalarda gitmeniz
damla74 barbies 4+2 de beta 764 çıktı 3000 üzeri net gözükür dedi birde keseyi görünce daha önce sağlıksız gebeliğim olduğu için düşün önleyici ilaç başlayalım dedi
benimbebegimm damla74 5. Haftada kese anca gözüküyor canım gidince de kalp atışı görmezsen korkma o da birkaç hafta sonrasında gözükür inşallah her şey yolunda gider hiç korkutma kendini 🩷
diamondred Ben 5+4 te gittim küçücük bir kese vardı iki hafta sonra 8+1 de gideceğim beklemek çok zor inanin anlıyorum benjm de ilk gebeliğim belirtim de yok gibi ara ara regl sancısı ve şişkinlik var sadece
damla74 barbies cuma günü çağırdı doktor kese için 5+2 olucam o gün Kalp atışını 8. Haftadan önce dinletmiyor