Kızlar 7 . hafta da da aynı lekelenmeyi yaşadım doktoruma gittim ve progesteron kullanımına başlattı o günden beri de kullanıyorum çok nadiren bir iki kez gelmişti sonra kesilmişti şimdi 8. Haftadayız bitmek üzere hatta dokuza giricez bugün yine kahverengi leke geldi hani böyle hortum içinde yosun kalır da su aktıkça azıcık içinden çıkarya o yosun gibi öyle bi leke geldi sadece idrar sonrası peçeteye bulaştı devamı yok adet kanaması gibi değil kırmızı değil bu durumu yaşayanınız var mı