zeynep_arsln 15 haftalıkken erkeğe benzetti doktorum ama sen yine mavi şeyler alma dedi 3 hafta sonra net gözükür dedi kızların da çıkıntısı olabiliyormuş sizin hiç böyle doktorunuz diyip değiştimi
minikmucizem26 zeynep_arsln valla başta erkek diyip te sonradan kıza dönüştüğünu duymadım. Tam tersi erken haftalarda kiz deyipre erkege dönüşeni hep duydum🫠 ilk bebisinizmi
egeemomms zeynep_arsln bi arkadaşıma 16 haftalık erkek demişti detaylı da kız olduğunu öğrendi. Banada tam tersi 16 da kız dedi detaylıda erkek olduğunu öğrendim
esdd zeynep_arsln bende 14 te özele gittim erkeğe benziyor dedi 16+3 te devlete gittim yıne erkeğe benzettım dedi benzetmek kesın mı oluyor anlamadım herkes cinsiyeti soruyor net bırsey dıyemıyorum
eabilin6 Bende 15+3 kız dedi ama emin olarak söylemedi haftaya tekrar görmek istiyorum bebek büyüdüğünde dedi kıza benziyor dedi ama tamda şey yapmadı
Zeyneplemutluluk minikmucizem26 benim arkadaşıma erkek denildi cinsiyet partisi bile yaptı aylar sonra kız olduğunu öğrendi
minikmucizem26 zeynep_arsln allah gönlünüze göre versin hayırlı birde kızınız olur inşallah…bnmde iki kızım var bnde bi oğlum olsun isterim mesela😍 onceligim hayırlı ve sağlıklı olmasi
zeynep_arsln minikmucizem26 amin inşallah canım insan 2 erkekten sonra bi kızı olsun istiyor ama öncelik sağlıklı olsun
sumalparslan zeynep_arsln banada 12 haftalıkken öyle dedi sonra ben acile gittim 17 +4 de ordaki doktor da kız olduğunu söyledi şimdi saat 2 de randevum var inşallah netleştiricem kızım olucak inanıyorum 😍
sumalparslan rny474747 evet kızlar doktorda kız olduğunu söyledi daha doğrusu bacak bacak üstüne atmıştı ama 3 çizgi görüyorum buda kız demek oluyor diye çok bacak arasını açmadı
justmoon777 zeynep_arsln bana 12 haftalıkken %85 kız dedi ama yine de bekle dedi ve bebiş 19 haftaya kadar göstermedi kendini 🤭 19 haftada kız olduğu kesinleşti öyle aldım kıyafetlerini
gvnrzz zeynep_arsln 15+3 bugun kız dedi. Bacak arasını 3 cizgiyi görüyorum dedi. Ben de burada değişenleri görünce bir tereddütteyim
rny474747 sumalparslan sağlıkla gelsin inşallah Banada 16 haftalıkken erkek 17 haftalıkken kesin kız dendi yinede detaylıyı bekliyorum 1 hafta sonra ama bende kız hissediyorum prensesim olacak gibi 💓💕
sumalparslan rny474747 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız ben detayliya geç kaldım galiba randevu bulamıyorum napicam bilmiyorum