gunerinko evet sebebsiz yere sanki çok kötü bişey konuşda ağlıyorum hemde kimse görmeden kimse görmeden 😀😀😭😭😭😭 acayip üzgünüm olay olmuş da için için ağlıuyorhm daha üstelik hamile olup olmadığımı bile bilmiyorum 2. Gebeliğim oluyor galiba test yaptım negatif çıktı kan vermem gerek yada tekrar test yapmam gerek ama biliyorum bence hamileyim 😭😞