ela1128 mommyyy2 bende elektrikli alacağım manuel olanı biraz daha büyüdüğünde almayı düşüyorum 5 6 ay gibi belki daha geç
erikarpuz mommyyy2 ben manuel aldım çok memnunum 20 günlükken koymaya başladım 3 buçuk aylık çok seviyor baya alıştı ama otomatik de kullanmak isterdim manuel var diye onu almadım belki uykuya geçişinde yardım ederdi
Edacck kanmamakl ben de elektrikli istiyorum ama ya bozulursa, ya cocuk sürekli sallanmaya alışırsa? . Manuel oldugu zaman bozulma endişen yok elektrikler kesik olsa da salla, bir defa sallasan iyi sallanıyor beşik gibi. Manuel daha ucuz bi de. Kararsızım.
kanmamakl mommyyy2 işte onuda biz ayarlıcaz zaten ilk 2 ay felan emerek uyuyorlar hiç gerek olmuyor sallanmaya ama illaki ayakta olsun diğer beşikte olsun sallıcaz ah ah ben geceleri neler çekmiştim yoktu hep manuel kullandım şimdi ise böyle aldım bide park yatak var yeter diye düşünüyorum
kanmamakl Edacck beşik olarak almadım ben anakucağı olarak aldım kana marka letgodan aldım hatta çok hoşuma gitti yatak olarak park yatak aldım uyudukça onun içine koyacağım
mommyyy2 birerkekannesi__ Evde bir tane daha oğlum var ve evim çok küçük onun akülü arabası odası ve sayısız oyuncağı derken koymaya asla yerim yok 🥹 birini seçip almak istiyorum kidste herkes manuelden çok memnun kaldığını söylemiş ama bilemedim ya
erikarpuz mommyyy2 evet ikinci el alırdım çünkü çok uzun vadeli kullanılan bir ürün değil zaten her bebek sevmiyormuş ama yine de sansimi denerdim çünkü elimle sürekli sallamak beni yordu