Sevgiiss Ben sol tarafıma yatıyorum diye sağ koluma yaptırdım. Bir de hsonu eşim evdeydi hiç kullanmadım. Aşı ağrısı vardı. Benim o kas grubum ağrımıştı. Kolumdan çene altıma kadar gelen. Böyle yazınca anlaşılmıyor ama. Lenf bezim mi şişiyor diye düşündüm o yüzden ekstra hiç bişi yapmadım. Eğer kullanırsanız üstüne yattıysanız şişlik ve ağrı olabiliyor. Yeterki enfeksiyon gibi olmasın.