Ben anestezili çektirdim geçen hafta perşembe tüplerimde açık mış çoı şükür hiç bir şey hissetmedim uyanınca çoook hafif bir adet ağrısı oldu yarım saatte geçti. İçimde şüphe kalmadı 1 5 yıldır istiyorduk diğer herşeyim sorunsuzdu Doktor’um bir de buna bakalım dedi onda da çıkmadı. Anestezili çektir canım hissetmiyorsun