Merhaba anneler.Reglime 4gün kala gebelik testi yapdım çok silik çıkdı kan testi verdim negatif çıxdı şuan reglim 3gün gecikdi evde testi 5defa tekrar yaptım ama hala silik çizgi hiç koyulaşmadı kan testide vermek istemiyorum göstermez diye böyle olub hamile olduğunu öyrenen varmı?