hurremintorunu Kızlar erken gebelik olanı sabah 6 da falan yaptım diğer kaset testi de 10.30 da falan ve 3-4 dk içinde böyle oldu BAT 30 ocak - 2 şubat arası
hurremintorunu Helenaaa @merylii_ @Gokturkmom_ Misafirlerim var ya testi bile zor aldım 😅anca pazartesi verebilirim herhalde. Testin markası da artimed biri ona pek güvenemiyorum diğer kaset test olan da novacheck
merylii_ hurremintorunu o markayı ben de bir kaç kişiden sahte pozitif çıkarıyor falan diye duydum ama onunla pozitif görüp de gerçekten pozitif devam eden de çok var yani
hurremintorunu duygunisa senin bat ne zamandı canım bende bat geçsin öyle vereyim diyorum zaten şuan misafirden dolayı veremem de o arada bat da geçmiş olur
duygunisa hurremintorunu benim en en son 30 Aralık adet oldum 5 ocakta bitti 26 Ocak yani dün adet günümdü olmadım günümün geçmesini bekleyeceğim
hurremintorunu Esma006 ya aslında böyle tam 1 ay olmuyor 26-27-28 günde bir falan oluyordu kasım da kimyasal geçirdim 2 aralıkta kanamam başladı 9 unda bitti tekrar bir daha 2 ocakta oldum
robearka hurremintorunu novacheck kaset olan bende de geçen ay böyle gösterdi, 0.2 çıktı değerim. Bir de freely erken gebelik net kırmızı çıkardı. Bu ikisi yüzünden bayağı üzüntü yaşadım :(
hurremintorunu robearka ay bende işte böyle senin gibi çok duyduğum için hiç eczaneden alınanlara güvenemiyorum ya dandik şeyler satıyorlar