Merhaba sevgili anneler. İlk gebeliğim çok zordu sürekli kanamalar, sürekli progestan kullandım, 20. Haftada aniden 4 cm açılma ile Serklaj atıldı. (Rahim ağzı yetmezliğim varmış bilmiyordum) 20. Haftadan sonra sürekli yattım doğuma kadar kızım 32 haftalık doğdu. 1 ay küvezde kaldı. Çok zor bi süreçti. Şu an ikinci bebeğime gebeyim ama daha çok başında 5 haftalık. 2.kez Serklaj olup da hamileliği yatmadan veya kanamaları olmadan rahat geçiren var mı? Tekrar aynı süreçlerden geçeceğim, erken doğum yapacağım diye korkularım var. 2. Kez Serklaj olup hamileliğiiz doğumunuz nasıl geçti yazarsanız çok sevinirim