Kızlar ilk gebeliğimde bebeğin kalbi durduğu için diğer gebeliklerde direkt rutin Progestan başlandı , oğlumu sağlıkla kucağıma aldım şükür. Şimdi ikinciye gebeyim günde 1 Progestan kullanıyorken dün çok az az kahverengi leke geldi ve doktora gittiğimde kesenin etrafında kanama olduğu görüldü. Doktorum progestanı 2ye çıkardı. 2-3 gün kanama olucak gibi duruyor dedi. Malesef henüz sigarayı da bırakamadım ama baya azalttım, günde 1 paket içen ben 5e kadar düştüm. Tamamen bırakıcam ama oğlum küçük ve desteksizim. Şimdi kv geliyor şükür o oğluma bakarken bende inşallah sigarayı bırakırım . İlk günler çok sinirli olunuyor malum. Bende henüz başka bir kanama olmadı. Bunu yaşayan ve geçen var mı ?