Herkese merhaba, 26. Haftadayım 2 gün önce 50 kg’dım şuan sabah aç karna 51.6 çıkıyorum. 45 kg ile başlamıştım şimdiye kadar normal görüyordum ama iki gün için bu kilo artışı çok hızlı değil mi? Ödem olabilir mi dicem ama elim ayağım şiş durmuyor. Yediklerimde bi değişiklik yok normal yiyorum. Acaba Preeklemsi olabilir mi ama tansiyonum da normal. Galiba kilo takıntım var ve bu kadar hızlı almak biraz korkutuyor :(