Esra3820 çatı muayenesi yaptı mı ki canım ? Bu senin çatının dar geniş olmasıyla da alakalı yani , benim kızım da iriydi ama doktorum senin çatın geniş rahat doğurursun demişti, 38 de 3700 normal doğmuştu , sen de kolayca , sağlıkla doğurursun inşallah