yeniiannnee prenses99 ben 25. Haftalarımda hastalık geçirdim grip hergün nane limon kaynattım içtim benim için bir sorun olmadı riskli gebelik yoksa bence içilebilir
klncbebek prenses99 ben çok içtim kuru nane birde içerisine 1 çay kaşığı kimyon atın çok rahatlatır sizi ikisi bir demlensin öyle için aşırı rahatlatıyor şifa olsun İnşallah 🌺
prenses99 eylusko 2. Gündür uyuyamıyorum sancı var gaz sancısı bebekde hep solda baskıyla mı oldu bilemedim nane içtim şimdi az