Merhaba aranıza yeni katılmadım geri geldim 🥹🙏🏻 7 yaşında oğlum var yaklaşık 4yıldır bebek istiyoruz tedaviler onlar bunlar derken sen son 1 er yıl arayla hamile kaldım 2 kez bebeğimi kaybettim kan pıhıltılaşması çıktı her iki bebeğim de 10 haftalıkken kaybettim. Sonra tedavi için bir doktora başladım kist var dedi över kisti sol yumurtalığım da doktor böyle hamile kalamazsın dedi bir yıldır doğum kontrol hapı içtim erşmesi ğçin maalesef erimedi en son 2ay önce hapı bıraktım. Annem böğürtlen kökü suyunun faydalı olup bununla hamile kalacağımı söyledi o ay adet gördükten sonra 15 gün sabah akşam böğürtlen kökü suyu içtik eşin ilebirlikte sonra acaba erimiş mi faydası mı gördün mü diye kadın doğuma gittim kistim 6.5 cm e ulaşmış ve böyle bununla hamile kalamazsın dedi ve ağlayarak çıktım hastahaneden. Sonra bir yakınımın tavsiyesi ile biligisine güvendiği bir doktora gittim 2 gün sonra beş öyle rahatlattıkı şikayetimi söylediğim de güldü seni depresyona sokmuşlar kızım der kist bebeğe engel değil sen zaten bundan önceki gebeliklerinde de kistin varmış dedi engel olsa o zaman olmazmış dedi. Hiç bir sorunun yok eşime sadece takviye verdi bana da enfeksiyon için fitil verdi bu kadar. Gebeliği sağlayacak bir ilaç vermedi ve ben adet takvimine göre yumurtlama günüm de yumurtlamadım yumurtlamam dan 3 gün sonra yumurtladım bunu da ovulosyon testi sayesin de öğrendim ve15 gün önce birliktelik yaşadık ve bene bugün hamile olduğumu öğrendim ve adetim geçikmedi tamamen hislerim doğrultusunda hiç bir belirtim olmadan bugün o çok beklediğimiz güzel haberi aldık çok şükür🥹🙏🏻 umarım sağlıklı bir şekilde kalp atışını duymayı da nasip etsin rabbim ve ben önce rabbimin taktiri ve sonrasında böğürtlen kökü suyu ile hamile kaldığıma inanıyorum 🙏🏻