Kızlar merhaba eşim 1 aydır evde çalışmıyor ve borcumuz çok olduğundan yeterince beslenemiyorum alamıyorum yani muz ceviz falan geçen doktor demir ilacı yazdı onuda alamadım 36 haftalık olduk sizce bi sorun olur mu bebişle ilgili çok üzülüyorum ona vitaminli şeyler yediremiyorum diye 😔😔