Bende ilk aylarda çok alanlardanım iki gebeliktede.. şuan 26 haftalığım sabitlemeye çalışıyorum. Ödem var onu atmaya çalışıyorum bol suyla.. poğaça hamur işi yemiyorum. Sabah kahvaltıda ekmek niyetine 2 wasa yiyorum. Ara öğünde hafif şeyler..Akşamda sebze protein.