Benim dpo 7 akşamı sanki yumurtlama döneminde yumurta akı gibi bir akıntı gelir ya öyle bir akıntı gelmişti baya yoğun şekilde sanırım o yerleşme akıntısıydı beni en çok şüphelendiren o olmuştu ayrıca sol kasığımda bi elektiriklenme gibi bir şey hissetmiştim onun haricinde klasik meme duyarlılığı şişkinlik kabızlık falan vardı dpo 10 test yaptım net ikinci çizgi vardı kan verdim hemen 72 çıkmıştı