gulsuakman özel hastane takibi degldm devlet hastanesi takipliydim tabii ki sancın gelince doğuma alıyorlar evde birden sancıların başlamıştı sancıları evde çekmeye karar vermiştim 2 saat boyunca evde sancı çektim sonra artık hastaneye gitmeye karar verdim dayanamayacak bir şekilde olmuştu hastaneye gittiğimde dokuz santim açılma vardı direkt doğumhane aldılar 2 saat sonra dogurdum zaten 12 santim de