sevcanj Merhaba kızlar 14 haftalık hamileyim tüp bebekle hamile kaldım 9. Haftadan beri kanamam var tüp bebek olup da sürekli kanama yaşayanınız var mı? Ben ilk oğlumda da hep kanamam oldu oda tüp bebekti çok şükür sağlıklıca doğdu
bebo34 Merhabalar benim de tüp bebekle ilk gebeliğim ve hep kanamam lekelenmem var. Ben de sürekli tedirgin oluyorum. İlk hamileliğinizde de doğuma kadar ara ara lekelenme ve kanamanız oldu mu @sevcanj
Dygkyz Bazı insanların doğuma kadar kanaması olabiliyormuş sen kontrollerini aksatma doktorunu dinle gerisine kafanı yorma endişelenme herkesin bünyesine göre değişiyor sağ Salim kucağına alırsın inşallah 🙏