reys Eşim oluyor bana da geçiyor geçenkini çok ağır atlattım diye bu sefer salonda yattı ama yine de bulaştı. Burnum bi tıkalı bi akıyo boğazım çok kötü ne yapacağım bilmiyorum
Gulcinkc Bende hastayım :( ılık su bal limon içmeye çalışın. Ateşiniz falan çıkmıyorsa iyi benim ateşimde çıkıyor :( ilaç kullanamamak ne kötü