Mucizem_63 2 aylık bebeğim fitil olunca kaka yapıyor olmaynca yapamıyor 15 gündür tecrübeli anneler varmı böyle olan
ABusraaaa Mucizem_63 15 gün çok fazla kaka yapamamasi için kakayi neden yapamıyor kabız felan mi ? Doktora gösterin bence 10 güne kadar normal diye biliyorum ben 15 gün fazla rahatsız olmuyor mu ki
ABusraaaa Mucizem_63 bide sürekli fitil lavman yapmayın sadece dediğim gibi 10 günü geçerse çünkü bu sefer bağırsaklar tembellesir ve çocuk ona alışır . Bide mama mi kullanıyor anne sütü mü?
Mryem1 Mucizem_63 çatlak olabilir poposunda doktora gösterin bence. Benimde bebegim kakasını yapmamisti 4 gün. Doktora götürdüm çatlak var dedi ona uygun krem verdi kullaniyorum. 15 gün cok fazla bi süre doktora götürün hemen
ayaniz Mucizem_63 nasıl 15 gündür yapmıyor e zehirlenir kana karışır allah korusun ya hemen acile götürün..