Papatya05_ handan3958 35den sonra zorlanmaya başladım ben halim enerjim azaldı geceleri uyuyamıyorum sağa dön sola dön yer değiştir tuvalete git derken gündüz işte bi iki saat uyku ihtiyacım oluyor
handan3958 Papatya05_ Benim 3. Gebeliğim ilk ikisi normal oldu buda normal olur inşallah beklemedeyim bakalm ne zaman gelirse sağlıkla gelsinler inşallah 😍🤲🏻
handan3958 Papatya05_ Bende öyle mide yanmalarım arttı ayaklarım şişmeye başladı iyice ağırlaştım artık o yüzden şöyle tam 40 bulmadan 38 39 larda gelse bebiş ne güzel olur diyorum ama bakalm hayırlısı ☺️