3 yaşında kızım var. Şuan onu uyuttum hem sarılıp hem ağlıyorum. Çok değişik duygular içindeyim😥 sizden bolca dua istiyorum.. Allahım sen bütün annelerimize yardım et. Cidden çok stresli bi süreç.. herkes evladına sağlıkla kavuşsun inşallah. Sabaha kadar uyuyamayacağıma eminim😔 bu arada merak ettiğiniz sormak istediğiniz bi konu olursa buraya yazın ben doğumdan sonra girdiğimde cevap veririm.❤️