rabiames Bebeğiniz ne zaman doğum pozisyonu aldı 33haftalığım hala yan duruyor, bundan sonra döner mi
Sibelasln rabiames benimde 33 te makat gelişti yan bile değildi şükür 35 de döndü bebeklere belli olmuyor pek ama inşallah döner seninki de benim pek ümidim yoktu neyseki döndü 😂
ylnydgd rabiames benimki 32 den beri makat geliş 36+5 oldu hala dönmedi. Boyu da uzun artık dönemez dedi doktor. Zaten ben de sezaryen istediğim için sorun etmedim
gulsuakman rabiames 35 makat, 36 baş aşağı, 37 makat ve 38 baş aşağı bebeği çok hareketli bebeği olan bir gebeyim yarın da 39 kontrolüm var inşallah baş aşağı pozisyonda duruyodur ☺️ Dönmeyecek diye bir şey yok döner sizinde inşallah stres yapmayın
kirr Bizimki de 32. Haftada makat gelişti herkes daha döner diyor doğum gününde dönenler bile olmuş gördüğüm kadarıyla🤦🏻♀️
rabiames kirr İnşa döner ya her gün acaba döndü mü diye hareketlerine odaklanıyorum hep yan duruyor, haftaya kontrol var o zaman bakalım inşallah dönmüş olut
Sibelasln rabiames ben içimden öyle hissediyordum ama dönmüştü sende gönlünü ferah tut döneceği varsa döner dönmezse de yapacak bişey yok onların elinde sağlıkla doğmayı nasip etsin Allah inşallah 🙏
Nazlii59 Haftada doğum pozisyonuna girdik. Şimdi 34+4 üz ve sanki hapisten kaçmaya çalışan bir mahkumcuk gibi çok zorluyor küçük bey 💙 sağlıkla gelsinler inşallah