mrvtcskn kirr bazen oluyor çok olmuyor . Çok halsizlik var bende bacaklarım birden güçsüzleşiyor yemek falan yaparken tansiyonum düşüyor hemen ufacık bi acıkmada
bahar1320 duygumfoca Evet aynı ☺️ yok daha belli değil yarın kontrolüm var bakalım doktorum ne diyecek ☺️ inşallah yavrularımızı sağsalim kucağımıza alırız 🙏🎀
duygumfoca bahar1320 Güzel haberler alırsın inşallah canım kontrolünde ☺️ sağlıkla gelsin yavrun inşallah ☺️🙏🏻
duygumfoca sevacano Amin canım inşallah 🤲🏻🤲🏻 Ani sancım oldu erken doğum sandık hastaneye gittik ama hastanem uzak bize ama tansiyonum çok yüksekti pıhtılaşma da 7 bindeydi plasentadan ayrılmış yavrum 😔 Şimdi 6. Haftadan itibaren oksapar iğne vuruyorum her gün