esozen47 Merhaba kızlar şeker yüklemesi yaptırmıştım sağlık ocağında 50lilik açlık şekerim 89 çıkmış şekerden sonraki alınan kanımda 192 çıkmış nasıl bir yol izlemem lazım bebeğime zararı olurmu ilk gebeliğim
smnkl esozen47 esozen47 diyet yapmanız gerekiyor şekerli şeyler yememelisiniz pilav makarna börek kek vs…bol sebze yeşillik et tavuk kurubaklagil ağırlıklı beslenin
aselsura esozen47 bende de sizin gibi oldu dahiliyeye yönlendirdi öncesinde insülin direncim olmadıgı ıcın direk diyet falan vermedi ama şeker takibi istedi evde şeker ölçümü yapıyorum
fatmaduhan esozen47 Salı günü yaptırdım bende açlık 90 tokluk ilk 181 çıktı 4 günlük diyet yaptım yine açlık 90 tokluk 191 çıktı insilüne başlattı beni
laytek06 Malesef bendede var gebelik şekeri ben 37. Haftamdayım şuanda bebeğimin herşeyi çok normal o konuda lütfen takıntı yapma kendine. Bol protein ağırlıklı diyet , şekerden karnonhidrattan uzak durman yeterli olacaktır 🙂
Nur124 esozen47 diyet yapman gerekiyor canım korkma bende de vardı sorunsuz atlattım çok şükür doğum yapınca geçiyor zaten sadece karbonhidrat çok yeme bol su yoğurt süt kefir tüket ve elinden geldiği kadar yemek sonrası 10 dakika kadar yürü şekeri inanılmaz düşürüyor
donovan26 ahu301 şeker şüphelenilen birşey değil hiçbir şey farketmeyip şeker yüklemesi yaptırdıktan sonra yüksek sonuç alanlar da var. Ailede şeker öyküsü varsa zaten şeker hastalığı yatkınlığı gibi gözüküyorsunuz. Yükleme yapınca da açlık şekeri <90 1. Saat <140 tan az olması gerek. Yüksek çıkınca diyetisyen ile görüşme sağlanıp diyete başlıyorsunuz aynı zamanda evde şeker ölçümü yapmaya başlıyorsunuz. Diyete rağmen değerler düşmezse insülin iğnesine başlanıyor. Herkesin baktırması gereken bir konu.
Cansuuert ahu301 benim şeker yüklemesi yapıp tanı koyulmadan önce sebepsiz bas ağrım baslamisti ve geçmiyordu ne yaparsam yapayım tansiyonum da normaldi migren vs de degildi birde yemek yedikten sonra gözlerimi açamıyodum uykulu oluyor dayanamayıp uyuyordum sonra gebelik şekerim olduğu ortaya çıktı ve yüksek değer gördüğüm zamanlarda bu ikisini yaşadığımı farkettim