Doğumdan hiç korkmuyorum daha önce bi düşüğüm oldu kürtaj oldum sadece iğneyle uyusturdu alttan ama bütün acıyı hissettim ağlaya ağlaya kürtaj etti beni doktor bir jiletin derinizi kestiğini düşünün öyle bi acı sorma ayağa kalktığımda hiç bi şey yoktu ona dayandım buna da dayanırım diyorum doğumdan sonra bebeğimi kucağıma alacağımı düşünüyorum hep ve kendi kendimi güçlendiriyorum