hgem Merhaba, 16 haftalık gebeyim doktorum 12. Haftadan sonra regenesis Max a başlatmıştı. Bir kutu bitirdim bugün eczaneden aynısı diye regenesis Max plus vermişler. Daha önce kullanan var mı? Bir farklari var mı biliyor musunuz?
tubilak eski eczane çalışanı olarak, regenesis sadede olan oranların bi tık daha yükseği ve ekstra mineralli hali diye hatırlıyorum devam edebilirsiniz bence bundan ya da kutular duruyorsa arka kısımlarını atarsanız net açıklayabilirim