tugba60_ anlık olduğunu düşünmüyorum ya, ani kilo kaybı ya da kilo alımı, depresyon falan etki ediyormuş. Benim normaldi tsh değerim ama sonra aylar süren bi depresyon süreci geçirdim. 8-10 kilo verdim ama birden, bununla alakalı olabilir diye düşündüm. Ben de ağrı kesici bile kullanmam normalde ama tsh yüksek olmasından çok daha güvenli ilacı kullanmak. Hiç panik olma, üzerine fazla düşünüp kendini yorma. Tsh yüksekliği hamileliği zorlaştırıyor deniliyor evet ama ben ilaç kullanmadan önce hamile kaldım, kendini şartlama olmaz diye. Gönlünü ferah tutup üzerine düşeni yapmaya çalış. Bu arada doktor bana ilaca ek her gün 1 yumurta, bir kase yoğurt ve peynir tüketmemi önermişti