Sss1947 benimde bat 29 ama hiçbir belirti yok normalde 1 hafta önce belirtilerim başlar göğüs ağrısı şişkinlik falan ama bel ağrım dışında hicbirseyim yok bu ay rahim filmi çekildim inşallah hamileyimdir de olmam ama gecikme yapablrmste bakalım artık inşallah rabbim nasip etsin 💐