aksurab yaptirmanizi tavsiye ederim yaptirip yaptirmamakta cok kararsiz kalmistim bende ama gebelik oncesi insulin direncim vardi anneannem seker hastasi kilolu hamile kaldim butun risk faktorlerine sahibim ya varsa diye icim icimi yiyecegine yaptirip kurtulayim dedim. İcecegi ictikten sonra ne su icme istegim oldu ne bir aclik gayet iyiydim kusma bayilma gibi seylerde yasamadim ama sabah 8 de hastaneye gidip icecek olmadan gittigim icin icecek aradim 1 saat icip hastaneye git gel olunca biraz halsizlestim saat 1 gibi isimiz bitti ve cok ac kaldigim icin halsizlestim beklerkende hastanede bekledigim icin kendimi kotu hissettim esim disari cikardi kapinin onunde temiz hava alinca rahatlamistim bence yaptirin arkadasimda hicbir belirti yoktu riskte yoktu ama onda cikti mesela bende cikmadi eger yaptiracaksanizda tavsiyem su olacak icecegi bir gun onceden alin dolapta saklayin hastaneye gidince hemen kan verip icecegi soguk tuketin sekerli gazoz gibi bir tadi var icecegi tek diklemede de icmek icin zorlamayin ben 10’dk da yudum yudum ictim kendimi zorlamadim icecegi ictikten sonrada mumkunse arabada ya da kapinin onunde acik havada bekleyin