emineskn Canm ben şu anda 36 haftalık gebeyim bu gebeliğimden önce kimyasal gebelik geçirmiştim kimyasal gebeliği gebelikten bile saymıyorlar ertesi ay bile hamile kalan var ben kendim 2 ay korunmuştum adetim düzene girsin diye 2 ay sonrada hemen oldu şimdi 36 haftalığım çok şükür psikolojik olarak insan başlarda endişe ediyor tekrar aynı şeyi yaşar mıyım diye ama gönlünü ferah tut bir daha olmaz inşallah sağlıcakla kucağına alırsın 🤲🏻☺️