birumut_ bu duyguyu çok iyi biliyorum, geçen ay hiç yataktan çıkamadım üç gün yine negatife dönünce test tükenmiştim. Bir kaç doktor videosu denk geldi ovülasyon testlerinin zararlarından bahseden. Çok doğru buldum diyorlar ki: ilişkiyi çok robotikleştiriyor ve strese giryorsunuz. Üstelik her ay çok sistemli yumurtlama olmayabilir. Bu süreçte eşinizle vakit geçirip aranızdaki ilişkiyi salmak size iyi gelecektir. Siz iyi olunca bedeninizde rahatlayacaktır. Bu matematiksel bir şey değil bence, yüklenmeyin kendinize daha fazla.