damlaa51 Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim , bu ay adetime 3 gün kala test yaptım tek çizgi çıktı bugün olması gereken adetim gelmedi kimyasaldan bi sonra ki adet geç mi gelir ?
damlaa51 selenayyamakoglu16 normal de benim adetim 1-2 gün önceden gelirdi aklımı karıştırdı hamilelik olsa 3 gün önce testte çıkardı demi
selenayyamakoglu16 damlaa51 benim adet günüme 6 gün kala çıkmıştı testte belki sizin tarihiniz geç olabilir biraz daha bekleyin bir iki gün yine test yapın geç döllenme olabiliyormuş
damlaa51 yavuzunannesiii gecikme yaşıyorum bende bugün adet olmam lazımdı olmadım adete 3 gün kala erken gebelik testi negatif çıktı ya