girlll çok zor bir dönemden geçtiğimde duydum çok uzun ve zorlu bi geceden sonra beni hayata bağlayacak tek şeyin ileride bi kızımın olması gerektiğini düşündüm ve kızım olursa adı kesinlikle afel olmalıydı. hayatımın askıyla tanıstıktan sonra hep hayalini kurduğum kızımı öğrendim hamile kaldım doğumundan bu yana şu an 3 yasında bana harika duygular tattırdı o kadar uysal sevecen sıcak kanlı fokur fokur bir çocuk ki onun masumluğunun sürekli güleç oluşunun yanında çoğu zaman kendi kötü yanlarımdan davranıslarımdan utanıyorum beni utandırıyor. adının anlamını layığıyla taşıyor bir çok kötü gecenin aydınlığı benim için 🤍