egehaninannesi_ 29.haftadayım göğüs ucumda yeşilimsi kabuklanma mevcut böyle bi durum yaşayan varmı acaba iki göğsümdede aynı chatgbt sordum soymayın yazıyordu korktum dokunmadım kendiliğinden dökülürmü acaba
Seloloo egehaninannesi_ bende de o haftalarda başladı olmaya doğuma 1 hafta var hala da oluyor soyarsam süt gelebilir diye ellemiyorum
yazcoming egehaninannesi_ benim ilk gebeliğimde çok olmuştu kahverengi ve çok kuruydu. Şimdi lansinohu erken kullanmaya başladım 36 haftalığım yok henüz öyle birşey. Hindistan cevizi yağı varsa onu da sürebilirsiniz
egehaninannesi_ gvnrzz peki kendiliğinden dökülüyormu yoksa siz krem falan uyguladınızmı şuan çok dokunmak istemiyorum ama dökülmez diyede tedirgin oldum
gvnrzz egehaninannesi_ yani baslarda takıyordum da krem falan sürmüyodum. Hamile değilken lifliyodum kopardıgım da olmustur. kendinden bi düzeliyo bi kabuklanıyor artık umursamıyorum. Ama ilk hamileliğimde daha coktu bebegi emzirdikten sonra gecmişti simdi sanki yine oluyo. Cok garip geliyo ama ya neden olurki acaba ☺️
egehaninannesi_ gvnrzz inşallah öyle olur bende süt gelince göğüs yarası falan olurmu acaba kabuklanmadan dolayı öyle düşündüğüm için tedirgin oldum inşallah kendiliğinden dökülür 🙏 teşekkür ederim 🙏🙏
Ayseatsiz1 egehaninannesi_ bepantol sürün her gün ve makyaj pamuğuyla kapatın nemleniyor ve kabuklanma geçiyoe kahverengi şekilde kabuklar dökülüyor
mutlusene egehaninannesi_ hayır mikrop kapar denmişti bana hatta bazıları sıkıyormus asla dedi güzelce uyardı
egehaninannesi_ mutlusene anladım bende sıkmam kesinlikle zaten şimdiye kadarda dokunmadımda acaba kremle falan yumuşatılabilirmi diye kendiliğinden dökülürmü diye düşündüm