Merhaba 31+2 haftalık hamileyim özel bölgemin iç kısmında bir şişlik oluşmuş arada iniyor arada bilyeden daha büyük bir yapıda olup şişiyor doktorum acımıyorsa sorun yok demişti ama bugün kontrolüm vardı ve dünden beri otururken ağrıyor söyledim baktı ve idrar torbasının hemen altında kist gibi duruyor ürolojiye yönlendirdi yârın gideceğim ama böyle bir durum yaşayan oldu mu