Maya07 Benim zoruma giden bişey yok canım. Arkadaş ne güzel isim önerisinde bulunmuş bakıp geçebilirsin lakin belliki zoruna gitmiş ki yorum yapıyorsun. Belliki büyük kuyruk acın var bu konuda işinize gelince irade özgürlüğü ama insanların görüşlerine saygı bile duymayı bilmiyorsanız şimdi git zıbar lütfen ve en kısa zamanda umarım insanlara saygı duymayı öğrenebilirsin.