babysecond Üç yaşına girmek üzere olan bir kızım var ve şu an ikinciye hamileyim ama ne kadar istesem de ilk hamileliğimde kızımla kurduğum o annelik duygusunu bağlılığı bu bebeğimle kuramıyorum kendimi çok suçluyorum ama olmuyor ilk hamilelikte çok zorlanmış üstüne depremi yaşamıştım bu hamilelik çok daha rahat geçiyor fakat içimdeki hisler aynı değil. Normal mi geçer mi tecrübeli annelerim sizden yorum bekliyorum
twobabymomm babysecond benim iki hamileligimde aynı çok şükür ben de korkmuştum ama ikiside aynı benim icin . Ben de doğduktan sonra ne olur diye endişeliyim bakalım zamanla göreceğiz
birdenizanasii babysecond ay bende aynıyımmmm. Hatta doğurunca bile sevemem gibi hissedip korkuyorum. Herkes olur mu öyle şey o da evlat seversin diyor ama… benim aklım hep ilk kızımda. Gün içinde şöyle bi uzanıp hamileliğimin tadını çıkaramıyorum. Gün içinde hep bi meşgulüm işim bitmiyor kızımla ilgileniyorum falan. Onunla alakalı olabilir galiba. İlk gebelikte sadece hamileliğime odaklanmıştım ama bu sefer ilgilenmem gereken başka bir bebişim daha varrrrr boş değilimmmm 🥹🤦🏼♀️ İnşallah geçici bir süreçtir ya. Çok üzücü
gulsuakman babysecond aynısı yaşadım peşinde koştuğum bir buçuk yaşında oğlum varken özellikle hamile olduğumu hatırlamıyodum bile, onunla oğlumla karnimda konuştuğum gibi konuşamadım. İçimde benimde bu ukte olarak kaldı şimdi son haftalardayiz kendini belli etti artık bağ kurmaya başlayip ilişkiyi düzelttim ama cidden nasıl geçti bu üçüncü trimestere kadar hicbisi anlamadim
babysecond sema3346 gerçekten çok zor birine anlatıp yargılanmakta istemiyor insan ama içimdekini de susturmak çok zor 😞
babysecond birdenizanasii evet gün içinde hamile olduğumu bile unutuyorum aslında. İnşallah bu duygular geçicidir kimse bunu yaşamak istemez nasılsa🤦🏼♀️😞
babysecond gulsuakman inşallah ben de hareketlerini. Hissedince aynı duyguları yaşarım güzel bir motivasyon oldu bana sizde sağlıkla alın inşallah 🙏🏻🌸
calis Hiç sıkıntı etmeyin bende ikinci gebeliğimde hep sizin gibi düşündüm açana sevemeyecek miyim kızıma haksızlık mı yapıyorum önce tekmeleriyle bağ kurduk doğduğunda her şey değişti ilk çocuğunuz da ki bütün duygular tekrar ortaya çıkıyor o yüzden kendinizi üzmeyin annelik öyle bir şey ki yavrunu kucağına alınca kaçıncı olursa olsun aynı hisle bağlanıyorsunuz
babysecond calis ya inşallah dediğiniz gibi olur insan kendini çok kötü hissediyor malesef😞 çok teşekkür ederim çok motive edici oldu 🙏🏻🌸
Elliiiffff babysecond ben de aynıyım, kendimi de suçluyorum ama yapamıyorum. Sanırım yaşayacağımız zorlukları az çok biliyor olmamızdan kaynaklanıyor😔
gunespera babysecond bende öyleyim maalesef kızım mayısta üç yaşına girecek 18 haftalık olduk ama içimden kıyafet alıp hazırlık yapmak bile gelmiyor kızıma mı haksızlık doğacak oğlumamı bilemiyorum vicdan azabı çekiyorum resmen🥹
babysecond gunespera malesef bende öyle olunca kendimi çok suçlu hissediyorum kızıma haksızlık yapmıyor ama doğacak bebeğe haksızlık oluyor. İnşallah bu duygular tamamen hamilelik psikolojisidir🙏🏻
yenidenanne20 Yalnız olmadığımı bilmek güzel ☺️ kızım 32 aylık,2 aylık hamileyim ama hiç hamileymişim gibi hissetmiyorum. Bir de bu sefer boş gebelik olacak,düşecek diye de çok korkuyorum
babysecond yenidenanne20 ya inşallah sağlikla alırsınız kucağınıza olumlu düşünün Allah size bağışlasın ikisini de 🙏🏻
gunespera babysecond inşallah ben doğum sonrasını da çok düşünüyorum kızım bana oldukça düşkün şuandan alıştırmaya başlıyorum ama zorlanacağımın farkındayım oyuncak bebeği sevip ayaklarıma alıp sallasam bile istemiyor hemen kucağıma yatıp onu sallamamı istiyor tam konuşamıyor da şuan onun da vermiş olduğu bi sinir hali var yani düşündükçe bazen yoruluyorum bu işin altından nasıl kalkacağım diye
hilu babysecond benim de ilk gebelik tam bağ bende de olamıyor garip hissediyorum bazen tarif edilemez bir şey .34.haftaya giriyorum karnındayken bir kere konuşmadım ya da oynarken dokunmuyorum dokunsam bile garip geliyor doğunca elbette konuşur ilgilenirim bakımına özen gösteririm öyle ilgisiz biri değilim araştırıyorum çocuk psikolojisini vs ama o ekstra anaç duygu bende yok galiba