Masalmom_ Yaa cok mutlu oldum yorumunuza 😍 bende o kadar memnunum ki kendisinden cok zarif ve güler yüzlü bir doktor, ben de doğumu onda yapacağım Allah nasip ederse. Batman yakın aslında dogum Zamanı gelebilirsiniz belki, hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🥰