cileklimatcha Sarfaraz_17 Merhaba bugün cinsiyetimizi öğrendik siz bir kac farkli usg resmimize erkek demiştiniz ama kızımız olacakmış yazmak istedim buradakilere🫠🩷
cileklimatcha QueenBahar_ Bugün cinsiyeti öğrendik doğru bildiniz kızımız olacak inşallah 😍 zaten siz başından beri bana hep kız demiştiniz bu işin piri sizsiniz ahshasha 😍🤭🎉
QueenBahar_ cileklimatcha yaaa hahaah teşekür ederim 🥰🤭🥹 Sağlıkla sıhhatle kucağına alırsın inşallah prensesi 💖
papatyakokulugece mehtapcan33 burda da benzetme oluyor doktor değiliz kimse kesin bilemez tutturanlar illaki oluyor ama onlar doktor değil benzetiyor tutarsa tutuyor ben kıza benzettim erkek mi bekliyordunuz
mehtapcan33 papatyakokulugece kızım martta doğdu şuan 11 aylık ondan dolayı bir kız bir erkek iyi olur diye düşünmüştük yoksa hayırlısı tabii
papatyakokulugece mehtapcan33 kendini göstermediyse kızdır muhtemelen istisnalar kaideyi bozmaz.herşey gönlünce olsun inşallah erkektir o zaman ☘️