vfcv 32 den 37 e kadar çalışabilir raporu aldıktan sonra 37. Hafta gidip tekrardan calisamaz raporu mu alacagiz raporu alırken o beş haftalık süreyi de 37 den sonra ekletecek miyiz
ylnydgd vfcv ben almayacağım bir şey. Çalışabilir raporunda son çalışabileceğin tarih de yazıyor. Çarşamba 37 oluyorum, bugün doğum iznimi girdim. İzin girişi içim de 32. Haftada aldığım raporu ekledim sisteme.
sudeli4 vfcv 32 de çalışır raporu al sonra 37 de çalışamaz al senin sonrasında bsey yapmana gerek yok kalan hakların doğum sonrasna ekleniyor otomatik olarak. Bu bi nevi hakedilmiş hak yani kalan haftaları doğum sonrası sistem otomatik kullandırıyor
rabiaduru1 32 de calısabilir raporu aldktan snra 37 dr calısamaz raporu alıyorsun. Senin bişey ekletmene gerek yok doktor 37 + 16 haftayı otomatik ekliyor
Nisa34_ Daha önceki gebeligimde 32 .haftada çalışabilir raporu aldım orda izne ayrilacagim tarih yazıyor zaten 37. Haftaya kadar çalıştım ayrıca çalışamaz raporu almadım
Nisa34_ vfcv Doğum yaptıginiz gün doğum raporu alıyorsunuz orda doğum izninin biteceği tarih yazıyor sonrada ücretsiz izne ayriliuorsunuz