Meryem-63 İnanılmaz bir kabızlık var malum hamileyiz bitki çayı falanda içemiyoruz yada ilaç peki karın agrısı olmadan bu kabızlıgı çözen varmıdır sevabına aydınlatsın beni 4 gün oldu sancı yapıyor artık 😩
nursenasu27 Meryem-63 aç karnına kefir bolca su arkasına işe yarıyordu bende çok çektim hâlâ da çekiyorum bişe şurup veriyor zaten oda işe yarıyor büyük ihtimalle şurup verecektir zaten sana da
Es07 Doktoruna bahset cnm Belki gebelikte kullanılan ilaç önerir İncir,kayısı,hurma yiyebilirsin Bol su salata önemli
-Papatya33 Ya valla dikkat et çok ıkinma makat catlagi olma. Ufak bir kabiz olsam mahfediyor beni.Gece yatmadan 2 yemek kaşığı zeytinyağı için çok faydası oluyor
Gnl54 Valla bende yaşadım kabizlik ne denediysem duzelmedi aile hekimi ilac verdi oyle dezeldi ara ara içiyorum mecburen
Meryem-63 Gnl54 verilen ilaç sancı yada karın agrısı yapmadı degilmi ondanda kullanasım gelmiyorda sizde nasıl oldu acaba
eylusssss Gnl54 ay bende yarın aile hekimine gideceğim ilacın ismi ne sorayım bana uygunsa yazdırayım o ilacı bende
ikincibahar_08 Normal zamanda çok kabız olan biriyim hamile kaldığımdan beri günde 1 bardak kefir içiyor bence onun faydası hiç kabız olmadım