bebegimle_ben Ay çok heyecanlıyım tekrar anlatma gereği duydum, 24 Ocak iki çizgide koyuydu birliktelik oldu, 25 Ocak yani dün soldaki çizgi soluklaştı birliktelik olmadı, bu gün daha test yapmadım, bu günde birliktelik yaşasak hamile kalma şansım var mı? 4-8 Ocak arası regldim bi anda 16. Gününde testi yaptığımda koyu çizgi gördüm, koyu çizgiyi gördüğümüz günde dahil 3 gün mü birlikte olmamız gerekiyor? Bu koyu çizgi 1 ay içerisinde sadece 1 defa mı böyle koyu oluyor, daha önceki günlerde daha da koyu olmuş olma ihtimali var mı? 24 Ocak geri çekilme yöntemini uyguladı eşim sonrasında ben rahatlayamadığım için temizlenmeden tekrar birlikte olduk hamile kalma ihtimalim var mı? Sorularımla çok boğdum özür dilerim ama çok heyecanlıyım. 🥹