Arkadaşlar iyi akşamlar şuan 23+4 ün içindeyim idrarımı yaptıktan sonra peçeteye pembe kan geldi nadir de olsa geliyor ama bu sefer akıntı ile karışık değil direkt pembe kan geliyor doktorumla konuştum kırmızıya dönerse acile git dedi çok korkuyorum başınıza böyle bir şey geldi mi