Merhabalar hanımlar ıkıncı hamılelıgım 16 haftaya girmek üzereyim ama bir an önce güzel bir çatlak kremi alıp kullanmak istiyorum sankı bel tarafım felan çok kalınlaştı ve gerginliyor ilk hamileliğimde son aylara kadar kullanmadım diye hatırlıyorum sankı ama sizin önereceğiniz veya kullandığınız tavsiyeler var mı merak ediyorum